Reparatieverzoek

Als er in uw woning iets kapot is kunt u een reparatieverzoek indienen. Klik op reparatieverzoek doorgeven, om deze via onze website door te geven. Natuurlijk kunt u uw melding ook telefonisch doorgeven.

Is er sprake van een dringende reparatie die niet tot de volgende werkdag kan wachten? Bel dan 0495 562284. 24 uur per dag 7 dagen per week.

Dringende reparaties zijn:

- kapotte CV-ketel in de winter

- ernstige lekkage

- Lift in appartementencomplex kapot

- Toegangsdeur appartementencomplex kapot: u kunt niet meer naar binnen of naar buiten 

Riool verstopt? Dan belt u rechtstreeks met Van der Velden Rioleringsbeheer: 040-2414963

Let voordat u een reparatieverzoek doet ook op het volgende:

In de brochure Onderhoud van A tot Z leest u voor welk onderhoud en reparaties u zelf verantwoordelijk bent en welke werkzaamheden St. Joseph voor u laat uitvoeren.

Kosten die u maakt door buitensluiting, bijvoorbeeld door het vergeten of verliezen van sleutels, zijn altijd voor uw eigen rekening.

 

De woningstichting  voert geen onderhoud uit aan zelf aangebrachte voorzieningen of aanpassingen die u van de vorige huurder heeft overgenomen.

Bij reparaties die het gevolg zijn van vernieling, opzet of onoplettendheid zijn de kosten altijd voor de huurder. U ontvangt van ons een factuur voor de reparatiekosten vermeerderd met €25,-- adminstratiekosten.

 

 

 
Er is momenteel geen actueel aanbod.
Login om te reageren of registreer als woningzoekende
E-mail adres: Wachtwoord: Wachtwoord vergeten Registreren